چشم خدا

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

چشم خدا

گفت می خواهم بدانم کیستی
گفتمش آقای من سید علی است

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۴۴ - اندیشکده اریحا
    طیب الله

118ـ گفت و شنود (بوووووووق)

امروز صبح به رفیقم گفتم: فرض کن امام زمان ظهور کرده است...

گفت: خب.

گفتم: فرض کن در میان سربازانش به نماز ظهور و عصر ایستاده است...

گفت: خب.

گفتم: فرض کن امام قبل از نماز دستور داده باشند، همه ی سربازان بلافاصله بعد از سلام نماز عصر، خبردار بایستند...

گفت: خب.

گفتم: اگر درست در همان موقع کسی بین دو نماز صحبت کند و روایت پیامبر را بخواند که هفتاد بار استغفار بعد از نماز عصر فلان ثواب را دارد، درباره ی او چه می گویی؟

گفت: بوووووووق.

گفتم: به کسی که روایات درست برائت را نگه داشته است که در هفته ی وحدت بخواند چه باید گفت؟

خندید و گفت: همان بوووووووق.

نظرات  (۵)

  • سید محمد رضی زاده
  • خدا لعنت کند این بوق صفتان بی بوق را که همدست همان تکفیری هایی هستند که امروز خون شیعیان را در بلاد غریب می ریزند!
  • هدی نداف نیا
  • سلام سید جان..خوبی؟؟؟؟

    سید کلا متوجه این داستانی که گفتید نشدم!!!!!!!میشه بیشتر توضیح بدی؟!؟!؟!؟!؟!؟!

    ممنون...................

  • هم‌قدم راوی
  • سلام سید جان. داداش نیستیا؛ ولی حواس ما بهتون هست... خدا لعنت کنه این ملعونو! داره پول خرج می‌کنه مثل ریگ بیابون! معلوم نیس از کجا میاره این همه پولو! می‌دونی خرج شبکه‌ی ماهواره‌ای اونم نه یکی، نه دو تا... بوووووق تا! یعنی چی؟! 
    إن‌شاءالله خون شیعیان امیرالمؤمنین پاگیرش می‌شه، جوری که ریشاشو با تیغ بزنه و رسوای عالم بشه! بلند بگو إن‌شاءالله!
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شاء الله
    واقعا خیلی خیلی دارم کوتاهی می کنم و جفا می کنم به این وبلاگ. 
    دعا کنید آدم شیم و یک دستی به سر و روی این وبلاگ مظلوم بکشم. 


    عاقبتتون بخیر


    پاسخ:
    و همچنین 
    خیلی ممنون
  • سجاد قاسمی
  • با سلام خدمت شما
    درصورت تمایل لینک مارو در وبلاگتون قرار بدید و یاری بفرمایید در پیشرفت
    ممنون از وبلاگ خوبتون
    http://harvale.ir
    پاسخ:
    علیکم السلام برادر
    خوش اومدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">