چشم خدا

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

چشم خدا

گفت می خواهم بدانم کیستی
گفتمش آقای من سید علی است

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۴۴ - اندیشکده اریحا
    طیب الله

148ـ اگر در کربلا اشک نداشتی

بدترین چیز برای زائر کربلا این است که وارد حرم امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام شود و اشک در چشم نداشته باشد. این که در فراق کربلا و بر مصائب کربلا صدها اشک ریخته باشد و صدها بار دلش شکسته باشد، آن وقت دم ضریح نتواند گریه کند. این که هر چه بخواهد ادب حضور در کنار این همه بدن قطعه قطعه شده را که چیزی جر اشک و گریه نیست، رعایت کند، نتواند. 

خدا حفظ کند بزرگی را که گفت: کربلا هر چه غم داشت مال زینب بود. زینب که از کربلا رفت، غم کربلا را هم با خود برد، همین است که می بینی کربلا دلباز است نه دلگیر. اما اگر خواستی دست نوازش حسین و عباس را بر سرت احساس کنی و اشک بریزی، روضه حضرت زینب را بخوان؛ بگو امان از دل زینب...

نظرات  (۶)

خواهی ار عزت سرشار بگو یا زینب

بنما عشق خود اظهار بگو یا زینب


تسلیت به امام زمان ارواحنافداه

  • سارا سماواتی منفرد

  • به بالای نی اش دید ، سر زاده زهرا
    به چوبه زده سر را ، امان از دل زینب

    در آن کُنجِ خرابه ، شده بانوی ناله
    ز هجران سه ساله ، امان از دل زینب

    اگر خون بفشاند ز چشمِ بنی آدم
    بگوید دلِ عالم ، امان از دلِ زینب


    دل سنگ می خواهد چشمی که بر مصیبت کربلا نگرید
    تسلیت عرض می کنم
    پاسخ:
    زنده باشید
    من هم متقابلا تسلیت عرض می کنم
    تسلیت میگم.
    زیارتتان هم قبول باشه.

    پاسخ:
    زنده باشید
    خیلی ممنون
    گر دل سوخته ای لطف ب من کرده خدا بهر آن است ک گریان ز غمت گریه کنم حسین جان
    در کنار اشک ...آدمی کنار حرم امام ها عجیب آرامش داره...مخصوصا نجف اشرف کنار حرم امیرالمومنین علی علیه السلام 
    پاسخ:
    آره والله
    خدا روزیمون کنه همیشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">