چشم خدا

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

چشم خدا

گفت می خواهم بدانم کیستی
گفتمش آقای من سید علی است

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۴۴ - اندیشکده اریحا
    طیب الله

137ـ همان جایی که دردشان میکند باید فشار داد!

والله ما اگر چندان هم اصراری برای حجاب نداشتیم، و گیرم که بدمان نمی آمد قانون حجاب، اختیاری شود، با دیدن این همه اصرار و ابتکار و پول خرج کردن دشمنان خونیمان برای ورافتادن قانون حجاب، از نظرمان برمی گشتیم و می گفتیم: لابد این حجاب فلفلی است که برای ما ریز است؛ اما انگار برای آنها خیلی هم تند و تیز است.

اصلا مسلمانی و انقلابیمان به کنار؛ قانون حجابِ کشورمان از قرار معلوم، آن ورِ آبیها را خوب دارد می سوزاند و به همین اندازه می تواند دست کم اسباب تخلیه هیجانمان باشد. 

رسانه هایی که از داعش و آل سعود حمایت می کردند و حالا که گند داعش درآمده و تاریخ مصرفش گذشته است، در حد تعارف تروریستش می خوانند، و از آن طرف، حزب الله و سپاه را با همۀ وجود و بدون تعارف تروریست می نامند، چنین رسانه های بی شعور و وارونه ای به هر چیزِ ما گیر بدهند، قاعدتا باید چیز خوبی باشد، مگر خلافش ثابت شود. و اساسا هر کاری که حرصشان را درآورد قاعدتا خوب است مگر خلافش ثابت شود؛ از بس که عوضی تشریف دارند و عوضی دوست دارند ببینند همه چیز را. و چه جالب که همه از دم، از قانون حجاب ما بدجور سوختند. پس لابد چیز خوبیست دیگر!

ما با انگلیس و آمریکا پدر کشتگی داریم؛ نداریم؟ مگر این انگلیس نبود که صد سالِ پیش، یک قحطی و وبای ساختگی به جان این کشور انداخت و نه میلیون ایرانی بی دفاع را از بین برد؟! آمریکا را هم بگذریم که گفتن ندارد. 

تو اگر با کسی پدر کشتگی داشته باشی و او لیاقت بخشش نداشته باشد، طبیعی است که تا انتقام و تقاص نگیری آرام نگیری. و اگر بدانی او به رنگی خاص حساس است و اعصابش با دیدن آن رنگ به هم میریزد، عجالتا تا روز قصاص، سر تا پایت آن رنگی می شود؛ حتی اگر رنگ جیغ و جلفی باشد. و همه چیز را تحمل می کنی تا اعصاب این یارو را به هم بریزی.

خب فعلا آمریکا و انگلیس و همۀ این کشورهایی که ـ به حق و به شهادت هشت سال مظلومیت در دفاع مقدس ـ با آنها پدرکشتگی داریم، به حجاب که هیچ، به قانون حجاب هم بدجور حساسند. و این یکی از همان نقطه ضعفهایی است که از دشمنان خونی و جنایتکارمان گرفته ایم، و یعنی این که دانستیم کجایشان درد می کند تا همان جا را فشار دهیم!

نظرات  (۱۱)

سلام :)
این قصه سر دراز دارد ...
جالب بود :) سپاس
پاسخ:
علیکم السلام جناب قدح
زنده باشی
ممنون از حضورتون
سماور وجودت پر از آب جوش باد :)
  • ستاره خوشبختی
  • از منظر خوبی نوشته اید...

    ولی انان که خود را به خواب زدند هرگز بیدار نمیشوند...
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    ولی خیلیها هستند که خودشان را به خواب نزده اند، بلکه دچار سوء تفاهمند. 
    هر نگاه جدیدی عده ای را ممکن است از سوء تفاهم خارج کند.
  • هانی زعفرانی
  • نگاه تازه ای بود . بهره بردیم ...
    پاسخ:
    قابل نداشت :)
    ممنون از لطفتون
  • کنت مونت کریستو
  • آقا دیگه کسی فشار نمیده...
    پاسخ:
    :)
    سپاس
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    سپاس
    من خودم سعی میکنم برا اطرافیانم از فلسفه حجاب و حقوق فردی و اجتماعی اون براشون بگم ... حرف منطقی و با استدلال رو راحت تر میپذیرن ... من خودم با مطالعه چادری شدم ...
    پاسخ:
    زنده باشید
    قطعا شما خیلی بهتر از امثال ما میتونید درباره حجاب استدلال کنید
    البته این یادداشتم درباره قانون حجاب اجباری بود که فقط از یک زاویه خاص به آن نگاه کردم. 
    زن رو تو خونه بشونین و جز به ضرورت و موارد مجاز اجازه ی خروج ندین این مباحث کلا درست خواهند شد.درواقع خط رو جلو بکشیم این مشکلات پیش نمیان.
    سيدنا،با روسیه هم پدر کشتگی داریم.خیلی داریم.تقریبا به اندازه ی هر دو کشور گبر ایالات ملحده ی امریکا و پادشاهی ملحده ی بریتانیا به ما خسارت زدن.تقریبا در همه ی کثافتکاریا یا در راس یا همپیمان رئوس اوباش علیه ما بودن و در باقیش هم در نزاع با این دو به ما ضربه زدن.چرا ما علیه این کفتارهای صلیبی ارتودوکس باید توقف کنیم؟!
    اینگونه نیس.حجاب برای چزوندن غرب نیس.اصلا اگر کسایی برای چزوندن غرب حلال و حروم رو رعایت میکنن بنظرم مسلمون نیستن.برای خدا انجام باید داد.
    پاسخ:
    سوره توبه آيه 120 را ملاحظه بفرماييد.  در آنجا هر گامی که برای به خشم درآوردن دشمن بر می داریم و هر زیانی که به دشمن می زنیم به عنوان یک عمل صالح نوشته خواهد شد.  حالا که ثابت شد حجاب چنین حالتی دارد چه اشکالی دارد همدیگر را گوشزد کنیم و این بعدش را هم در نظر بگیریم. 
    درد آمریکا و انگلیس را دوچندان می کنیم. ان شاءالله
    پاسخ:
    ان شاء الله
    خدا به ما توفیق بده

    سلام
    به چالش + جایزه دعوتی!
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون
  • مهدی آرام بن
  • آنان که خواب اند شاید بیدار شوند ولی آنان که خود را به واب زدند بیدار نمی شوند...
    پاسخ:
    دقیقا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">