چشم خدا

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

چشم خدا

گفت می خواهم بدانم کیستی
گفتمش آقای من سید علی است

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۴۴ - اندیشکده اریحا
    طیب الله

138ـ اینجا صبحها هم باز است ها!

بچه ابتدایی بودم که پدرم مرا برای سفارش یک شیشه، به شیشه بری محل فرستاد. شیشه بری حدود پانصد متر با خانۀ ما فاصله داشت. وقتی به مغازه رسیدم دیدم مغازه بسته است. برگشتم و به پدرم گفتم: «این شیشه بری فقط عصرها باز می کند، چون روی درب آن نوشته شیشه بری ولی عصر!» 

سالهاست که آقای حیدری شیشه بر محل ما، شیشه بری را رها کرده و در همان مغازه به میوه فروشی مشغول است، الیته دیگر اسم مغازه اش «ولی عصر» نیست. چند سال پیش به ایشان گفتم: آقای حیدری من از مغازه شما خاطره دارم. و ماجرا را برایش تعریف کردم که حسابی خندید. از آن روز به بعد هر وقت مرا می بیند، می گوید: اینجا صبحها هم باز است ها.

   

  • سید مقدام حیدری

خاطرات

سید مقدام حیدری

چشم خدا

نظرات  (۱۲)

:))))
خیلی جالب بود، ممنون :)
پاسخ:
خواهش می کنم
سواد ما در همین حد بود دیگه:)
بچگیه و همین خوشمزگی هاش :)
پاسخ:
درسته :)
  • زمستان ‌‌..
  • چرا عوض کرده! پول الان تو شیشه است... البته اون شیشه نه، این شیشه:))
    پاسخ:
    بعله :)
    کاش میشد کودکی را زنده کرد ...
    پاسخ:
    الآن باید با بچه های خودمان زندگی و صفا کنیم :)
    چند روز دیگر هم با نوه هایمان :)
    چند روز بعدترش هم با کلی دوست و فامیل که دلمان برایشات تنگ شده بود :)
  • هانی زعفرانی
  • چه خوبه که خاطرات شیرین رو با قلم حفظ می کنین ...
    دعا کنید خدا توفیقشو به من هم بده
    پاسخ:
    چندان ذهن خاطره نگاری ندارم و می بینید که چندان چیزی هم ننوشته ام در بخش "خاطرات من". ولی ان شاء الله خواهم نوشت :)
  • مهدی آرام بن
  • چه حالی می داد اون موقع که بچه بودیم..
    پاسخ:
    الآن با یک دلتنگی و اشتیاقی به دوران کودکی نگاه می کنیم. اما کودکان همه در حسرت بزرگ شدن بوده و هستند. 
  • نجمه شفیعی
  • خ خ خ 😂😂😂
    پاسخ:
    :)
    سلام سید
    جالب بود
    (-:
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونم :)
  • محسن رحمانی
  • چه جالب .
    تشکر. 
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    خوش اومدید :)
  • تسنیم زارعی
  • خخخخخ.
    باهال بود.
    واقعا یه سری اماکن و محلات هستن که ما ازشون خاره داریم ولی خیلی زود تر از اون چیزی که فکر کنیم . اون جاها دیگه وجود خارجی ندارن و به تاریخ می پیوندند.
    ای کاش گذر زمان این یک خاصیت رو نداشت.
    پاسخ:
    بله همین طوره :)
    شاید به همین دلیل خاطره نگاری خالی از لطف نباشد. 
    سلام حاج آقا :)

    خاطره ی جالبی بود .
    پاسخ:
    علیکم السلام برادر
    ممنونم :)
  • محسن رحمانی
  • مثل سبزه پر از کلروفیل!

    مثل سمنو پر از قند!

    مثل سنبل پر از رنگ!

    مثل سیب پر از خاصیت و!

    مثل سکه پر قیمت!

    تقدیم به شما

     نوروز مبارک

    پاسخ:
    نوروز شما هم مبارک باد
    سال خوبی داشته باشید و از هر جهت ان شاء الله پیشرفت کنید
    ممنون از تبریکتان
    سپاس:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">