چشم خدا

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

دست نوشته های دینی و سیاسی و اجتماعی من

چشم خدا

گفت می خواهم بدانم کیستی
گفتمش آقای من سید علی است

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۴۴ - اندیشکده اریحا
    طیب الله

108ـ باشگاه ورزشی خدا

باور نمی کرد شهدا مقام بزرگی دارند و می توانند حاجت بدهند و در این دنیا اثر فعال دارند و روحشان بر این دنیا ناظر و مسلط است و...
هر چه برایش داستان و خاطره می گفتم هم یا زیرش می زد و یا به تلقین و این جور حرفها تفسیرش می کرد...
آخر به او گفتم: ببین اگر الآن در یک باشگاه بدنسازی ثبت نام کنم و مشغول تمرین بشوم، احتمال می دهی که سال آینده مرد اول دنیا در رشته بدن سازی شوم؟!
گفت: نخیر، خیلی بعید است.
گفتم: اگر به فرض محال در بهترین باشگاه دنیا که فقط تجهیزاتش چند میلیارد دولار می ارزد!!، و زیر نظر بهترین مربی دنیا و بر اساس بهترین برنامه ورزشی و غذایی دنیا کار کنم و ماهی صد میلیون برای بدنم خرج کنم، آن وقت چطور؟ احتمال دارد؟!
گفت: چرا که نه؟! اگر به فرض محال چنین کاری بکنی به احتمال زیاد یکی از قهرمانان بزرگ دنیا خواهی شد.
گفتم: تو به این خاطر مقام بزرگ شهدا را بعید می دانی که حواست نیست، اینها بر اساس کدام برنامه و زیر نظر کدام مربی کار کرده اند.
این را بدان که هر کسی که به دینش خوب عمل کند، در واقع دارد به برنامه "ورزش روح" خدا عمل می کند و دقیقا زیر نظر او دارد ورزش می کند. دقتی که در تعداد رکعات و اذکار نماز شده است، بسیار بسیار بالاست. برنامه دینی ما چون به وسیله خدا تنظیم شده است، بسیار برنامه کارامدی است، و سراسر این دنیا با همه امکاناتش، در واقع یک سالن بسیار مجهزی برای ورزش روح است. حال خودت چشم بسته حدس بزن که اگر کسی دقیق به برنامه عمل کند و حضور فعالی در این باشگاه ورزشی داشته باشد، به کجاها که نخواهد رسید. در ضمن حواست باشد که قابلیتهای روح به مراتب بالاتر و بیشتر از قابلیتهای جسم است.
فرق شهدا با ما در این است که آنها برنامه ورزشی خدا را با دقت بیشتری کار کردند.


بازنشر شده در: 598، باشگاه خبرنگاران، تحلیل پرس، حرف تو، بی باک نیوز، تعامل، داهی.


نظرات  (۱۸)

  • مجله شبانه باشگاه خبرنگاران
  • با سلام
    مطلب شما در بخش وبلاگستان مجله شبانه باشگاه خبرنگاران لینک شد. در صورت تمایل باشگاه شبانه را به پیوندهای خود اضافه کرده و از طریق ایمیل باشگاه به ما اطلاع دهید تا ما نیز شما را به پیوندهای سایت اضافه کنیم.
    http://www.yjc.ir/fa/list/10/95

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از لطفتون.

    سلام.
    مطلب شما در سایت حرف تو درج شد

    آدرس : http://harfeto.ir/?q=node/1926

    با لینک سایت حرف تو وبلاگ نویسان ارزشی را حمایت کنید
    در صورت تمایل هنگام به روز شدن ما را مطلع سازید


    یا علی مدد

    پاسخ:
    سلام علیکم.
    متشکرم.
    با عرض سلام و احترام 
    با اجاز شما در سایت http://maheno.net مطلب شما پست شد .
    تشکر فراوان از لطف شما .یا حق التماس دعا
  • رضافقیهیان
  • سلام دوست من 

     ای کاش وبتون سیاه پوش بشه
    ای کاش پستی جزحسین نداشته باشیم....
    به وبم تشریف بیارید منتظرتون هستم(مصابیح الدجی) 

    پاسخ:
    علیکم السلام
    خوش اومدی برادر
    یاد این حدیث قدسی افتادم :

    عبدی اطعنی حتی اجعلک مثلی انا حی لااموت اجعلک حیا لاتموت انا اقول لشئ کن فیکون اجعلک تقول للشئ کن فیکون ...

    ظاهرا شهدا در این مسیر قرار گرفته و به درجه ای از درجات اون دست پیدا کردند

    ممنون از مطلب زیباتون

    پاسخ:
    مرحبا بناصرنا
    چه حدیث قشنگ و مناسبی برای یادداشتم گیر آوردید. واقعا دستتون درد نکنه
  • تا بهشت راهی نیست ...
  • سلام

    "نفسم بر زمین لنگر انداخته"

    توان درک آسمان را ندارد

    آسمانی شدن را نمی فهمد...

    فقط همین!


    پاسخ:
    علیکم السلام
  • عارف عبداله‌زاده
  • سلام
    جواب زیبائی بود
    موفق باشید!


    و یک نکته: لطفا این کد کپچا را از قسمت نطرات بردارید، می‌روی روی اعصاب!
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    زنده باشی عزیزم.
    این کد را اول را برداشته بودم، ولی یک مدت هر روز از سایتهای فروشگاه های اینترنتی ژاپنی! برایم کامنت گذاشته می شد، این شد که مجبور شدم شرمنده خوانندگان بشوم.
    با سلام تمثیل زیبایی بود:

    فرق شهدا با ما در این است که آنها برنامه ورزشی خدا را با دقت بیشتری کار کردند.
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون
  • وبلاگ شهیدان صابرین
  • سلام
    خوب بود
    انشاء الله موفق باشید
    یاعلی
    سلام بر سید اولاد پیغمبر... منم همینطور... ایشالا سه شنبه تو کلاس حاج آقا میبینمت، ما هم خوبیم، الحمدلله... ممنون بابت لینک، بنده هم الآن شما رو لینک میکنم... محتاجیم به دعا، یا علی...
    سلام
    لطفا لینک باکس طلبگیِ لینکدین را در پیوندهای وبلاگتون قرار بدید و تبلیغ کنید
    لینکدین کاری به جز فرستادن بازدید برای وبلاگ طلبه ها ندارد

    یا علی
  • شمع های سوخته
  •  کجاست کعبه اگر مسجد الحرام تویی تو

    قسم به کرببلا حج من تمام تویى تو

    همه نمازى و نیت ، قیام توست قیامت

    شهید ظهر تشهّد تویى ، سلام تویى تو

    دعا کن

  • خورشید عالم تاب
  • سلام. وبلاگ خوبی دارید. ظاهرش قشنگه. ولی مثل اینکه از نظر نرم افزاری خیلی اذیت می کنه درسته؟
    قلمتان هم خوب است. طیب الله.
    به روزم. تشریف بیارید.
    سلام سید بزگوار.اجماع قلمها دوباره شروع به کار کرده.منتظر نظر کارشناسانه ی شما عضو فعال و موثر این وبگاه هستیم.باتشکر مدیر موقت .قاصدک
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خدا رو شکر.
  • سرباز بی پلاک
  • سلام مثل همیشه عالی بود.

     

    یاعلی

    پاسخ:
    علیکم السلام
    خیلی ممنون.
  • هنوز منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سلام حاج آقا سید!
    خدا قوت!
    ایام بخیر!
    با دو پست جدید ب روزم...!
    تونستین حتما بیاین!
    یا علی
    اللهم عجل الولیک الفرج
    پاسخ:
    علیکم السلام. 
    زنده باشی 
  • دل آشفته
  • مطلب پر مغزی بود
    امروز با این لینک مواجه شدم و فوق العاده روی من اثر گذاشت.قلم زیبایی داره شما هم بخوانید لذت میبرید.
    http://rasanews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=149626
    یاعلی

    سلام علیکم

    عالی بود

    پاسخ:
    علیکم السلام
    خیلی ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">